FANDOM

Säveltäjät: Thomas G:son, Henrik Sethsson

Sanoittajat: Thomas G:son, Henrik Sethsson

Esittäjä: Arja Koriseva

Till the end of time on ruotsalaisen Thomas G:sonin yhdessä Henrik Sethssonin kanssa säveltämä ja sanoittama kappale, joka kuultiin Suomen euroviisukarsinnoissa 2004. Vuonna 2004 Suomessa järjestettiin avoin sävellyskilpailu oikean euroviisuedustajan löytymiseksi ja sävelmät olivat tervetulleita kaikkialta Euroopasta. Alkuperäisen demon lauloi tiettävästi ruotsalainen Pernilla Wahlgren, jonka albumilla "Beautiful day" kappale julkaistiin Ruotsissa vuonna 2006.

Vuoden 2004 karsinnoissamme sävellyskilpailusta valitut kappaleet sovitettiin Suomessa uudelleen ja ne annettiin suomalaisten solistien esitettäväksi. Thomas G:son vastusti aluksi suomalaista sovitusta, jossa pianolla soitetun melodian tilalle sovitettiin haitari. Kappaleen esitti karsinnoissa Arja Koriseva, jonka englanninkielen ääntäminen alkukarsinnasssa herätti paljon keskustelua. Kappale pääsi kuitenkin alkukarsinnasta viimeisenä finaaliin, jossa se jäi pisteittä ja jaetulle viimeiselle sijalle Dannyn ja Susann Sonntagin kanssa. Susanna Heikki levytti kappaleesta suomenkielisen version "Sait rakkauteni syttymään" vuoden 2009 albumilleen "Vietellen".

Arja Koriseva - 'Til the End of Time (live @ NF 2004)03:00

Arja Koriseva - 'Til the End of Time (live @ NF 2004)